thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olmak sinein en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ayrıntılı meşruhatını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en ezelî ve en âlâ bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu dokunma noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı sarrafiyearı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine bağlantılar ve teknik özetler ya da iş özetleri hakkında bilgi sineerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek adına açılmasını ve okunmasını bulmak sinein değer arz etmek ciddi önem taşır. Kişiye özel sineerik ve ilişki çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok anlayışe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans tesis etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en çelimlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Meze ve taharri sinein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin senelerdir korner taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, derunğinizi daha bir tomar insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment isteklendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişki çekici şekilde arz etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, makul bir amaç kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Feysbuk hala dünyanın en cesim içtimai medya platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile ilgilantı tesis etmek sinein harika bir arz. Her içtimai medya platformu farklı sineerik türlerine ehil olsa da bütünü az çok videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nite neşretmek istediğinizi her devran kaynak önünde bulundurun ve buna nazaran aranjman gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en âlâ şekilde istifade etmek sinein sayısal pazarlama taktiklerini daimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir tomar faal kullanıcıya ehil. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra endamsız düşünce, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Ama içtimai medyada olduğu kabilinden mesajlar endamsız ve öz olursa yanık hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sadece dimdik sineaziz endamsız düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişki çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, derunğiniz amaç kitlenizin ammaç ve ilişki düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme sinein değer sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kabilinden sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün sineeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylece, kontrol sonuçlarında daha yüksek sıralarda ve daha kesif görülür, derunğinize yoğunluk arkaışı katkısızlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sadıkdır. Web derunğinizde âlâ boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) içmek SEO’nuzu daha âlâ hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme konusunda daha yüksek özlar katkısızlar. Faik itibarlı üçüncü canip sayfalardan organik bağlantılar kaplamak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir bağlantıya mevrut her tıklama sinein ödeme gestaltlır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik sıkıntısızışlarında görüntülenir. Arama motoru pazarlama (SEM), cesim hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve ilgilantı göstermesi sinein kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk dokunma noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla tanılamatabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tahminını (daha bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Related Posts

Leave a comment

Hey, so you decided to leave a comment! That's great. Just fill in the required fields and hit submit. Note that your comment will need to be reviewed before its published.